<
VJ Bülent
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgJR4UkwZLx-U8kZE3qaFaWTLvFHTDmJ06Afd94RnSyosIN_vpaACxeFMPOfPfbOThKU7ckalWZ5yczKdGWpjvVRgMgtrF1m4-e0mZnKlZg98BgufLWbNGLXhJO3Kje6tsVNbrOnnaD-xw/s320/VJ_Bulent.jpg
On iki senedir Kral TV de vj lik yapıyorum.

Mimar Sinan Üniversitesi tiyatro ana sanat dalı mezunuyum. Bugüne kadar bir çok dizide misafir oyuncu olarak oynadım. Ayrılsak da Beraberiz Lap Top Recai 501 bölüm,Avrupa yakası 2 bölüm, Çiçek Taksi 2 bölüm, Ruhsar 1 bölüm, Eyvah Kızım Büyüdü ve Anlat İstanbul adlı sinema filminde yer aldım... Devamı

VJ Yonca
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgCDOl3Y1oRjgt4LQPHnSt_-Dm7rpYNdHwLJvm9K4mYL-4jfdoFk8uyQu8Xf0JQPnfDOZKcRNfMTnHJhqqcmGJ7fKWZfdB3mblPMr-7ggkoVD-nMqkD7ldYqK-I24MqNjf9R-ut9hj4iUY/s320/VJ_Yonca.jpg
Merhaba ben Yonca….24 Mayıs 1980 yılında Almanya’da canım annem beni dünyaya getirmiş.

Ben İstanbul’da büyüdüm ve bundan dolayı kendimi çok şanslı görüyorum; çünkü tam bir İstanbul aşığıyım... Devamı

VJ Emre
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhk69Cub3-mM40UR7RjgYdm3NJSubfnVaqNS_BL0LPABlGzHS1ZZhJqs4OQJluE5sxj8MdDQo0zuFz72IxFr5fgDtGYdVr4e9ybSM_wWBYtKl7XN2l5MgPbWzZtkpPulK7zJLtOq6lHX2s/s320/VJ_Emre.jpg
Merhaba, ben Emre Kalkan..Yaz mevsiminin hemen sonrasında 2 Eylül de Ankara’da dünyaya merhaba dedim.

Üniversiteye kadar olan eğitimimi Ankara’da tamamladım.

Sonrasında televizyon ve oyunculuğa ilgi duyarak Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi Radyo Televizyon ve Sinema Bölümüne girdim. Aynı zamanda oyunculuk eğitimi almak için Konya Gençlik Spor İl Müdürlüğü Tiyatro Klupüne yazıldım... Devamı

VJ Zühal
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgNzFMU9M5xUoT9U1aniAzaR_jteXmXB5yewxcPKNrwIPXP_J5JmGjRXlVLDzzHo3Ly2JtCh81deg_rkXjl_NVnDphNh3gg3KVJKF7kfuK_WB_egXaaFkxd_TcnbjYptPvSk-K0PnwNFuo/s320/VJ_Zuhal.jpg
Merhaba..Ben Zühal Yıldırım.Yani “Çikolata Ağacı”…

3 Şubat 1979 yılında İzmir'de doğdum.Ankara niversitesi İngiliz Dili ve Edebiyatı Bölümünden mezun oldum.'Miss Turkey 2002' güzellik yarışmasında finale kaldıktan sonra Almanya'da düzenlenen 'Miss Intercontinental 2002' yarışmasında ülkemi başarıyla temsil ettim.Daha sonra Kral TV'den VJ’lik teklifi aldım.18 Nisan 2002 tarihinden beri VJ’lik yapıyorum.Bu süre içerisinde Ayla Algan'dan oyunculuk eğitimi aldım.Özel bir kanalda magazin programı ve çocuklara yönelik sinema programı sundum... Devamı
Paylaş Facebook | Twitter | Google
<
<0 Yorum/div> < < <
<

Yorum Gönder

< <
    <
Videomtv
En iyi video klip blogu
En iyi Mozilla Firefox'ta görüntülenir
Tasarım aa_dundar